Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

s agapw____

¨Μην φοβάσαι …
Είμαι εγώ εδώ…
Να παλέψω με τους φόβους σου…
Να σε βοηθήσω να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου…όσο δύσκολα κ αν είναι…
Είμαι εδώ…
Να σ’ αγκαλιάζω όταν αποτυγχάνεις…
Να σε καθησυχάζω όταν είσαι φοβισμένη…¨

Ξέρεις κάτι?
Κάποτε μου άρεσε να τα ακούω αυτά, κ μου άρεσε κ να τα πιστεύω… ερωτευόμουνα τα λόγια…όχι τις πράξεις ή το άτομο…
Αλλά τώρα είναι διαφορετικό…
Ερωτεύτηκα το βλέμμα σου…πριν καν ακούσω τα λόγια σου…
Και μου μίλησες…
Δεν άκουγα όσα μου είπες…
Όχι…
Ερωτεύτηκα το χαμόγελό σου καθώς μιλούσες…
Και τελικά…ναι…έγινε αυτό που τόσο πολύ φοβόμουν….
Σ ερωτεύτηκα…ερωτεύτηκα εσένα…
Ξέρεις όμως πόσο μου άρεσε?
Ή μάλλον…ξέρεις πόσο μου αρέσει να είμαι στην αγκαλιά σου? Να ονειρευόμαστε μαζί το αύριο? Να με μεθάς με τα γλυκά φιλιά σου?
Ναι, μου αρέσει…
Μόνο ένα πράγμα μου έρχεται στο μυαλό εκείνες τις στιγμές…

…..¨θεέ μου, πόσο τον αγαπώ¨…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: